Sopro - zaprawa sczepna elastyczna z trasem HSF 748
cena na zapytanie
Opis produktu
Modyfikowana tworzywem sztucznym, jednoskładnikowa zaprawa sczepna zawierająca tras pod układane okładziny ceramiczne, betonowe, kamienne oraz kostkę brukową. Tworzy optymalne wiązanie pomiędzy okładzinami o dużej lub niskiej nasiąkliwości a zaprawą grubowarstwową oraz pomiędzy zaprawą grubowarstwową a jastrychem lub podłożem betonowym. Związany podkład jest odporny na warunki atmosferyczne, wodoodporny, odporny na zmienne cykle zamrażania i rozmrażania oraz na obciążenia mechaniczne i termiczne.
Cechy
- zawiera tras reński
- jednoskładnikowa
- na podłogi, w tym ogrzewane
- łatwa w użyciu
- cementowa
- elastyczna
- niska zawartość chromianów
- do wewnątrz i na zewnątrz
Zastosowanie
- modyfikowana tworzywem sztucznym zaprawa przyczepna do układania okładzin kamiennych i ceramicznych metodą wibrowania lub metodą tradycyjną na zaprawach grubowarstwowych
- do układania płytek o niskiej nasiąkliwości (gresy), kamionki, okładzin klinkierowych, mozaiki, płyt i kształtek łupanych, płyt betonowych, niewrażliwych na przebarwienia kamieni naturalnych, jak np. płyty wapienne, granit, kwarcyt, łupek itp.
- warstwa kontaktowa pod mineralny, cementowy jastrych zespolony z podłożem
- warstwa kontaktowa do zaprawy drenażowej Sopro DM 610
- warstwa kontaktowa między mineralną, cementową zaprawą podkładową/podsypką a mineralnym, cementowym podłożem
- podłoża: beton, ogrzewane i nieogrzewane jastrychy cementowe
Dane techniczne
- proporcje mieszania 4,5-5,0 l wody: 25 kg Sopro HSF 748
- czas użycia 3-4 h
- temperatura stosowania od +5°C do +25°C
- odporność termiczna od -20°C do +80°C
- możliwość obciążania po 28 dniach pełne obciążanie w obiektach przemysłowych, np. obciążonych ruchem pojazdów ogumionych, wózków widłowych
- zużycie 1,5-2,0 kg/m2
- składowanie w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu, w suchym pomieszczeniu, zużyć w ciągu 12 miesięcy od daty produkcji
- opakowanie worek 25 kg