Aircraft - mobilny kompresor tłokowy z silnikiem benzynowym AIRBAU 652/100 B PRO (2006530)
cena na zapytanie
Opis produktu
Sprężarka z silnikiem spalinowym o ciśnieniu roboczym do 14 bar, do pracy w środowisku bez podłączenia do prądu
- Z 1-cylindrowym / 4-suwowym silnikiem Hondy do pracy poza siecią
- Z regulacją biegu jałowego i prędkości obrotowej, dzięki czemu dostosowuje się do odpowiednich warunków obciążenia
- Wysokiej jakości agregat z żeliwa szarego i niska prędkość obrotowa gwarantują maksymalną płynność i długą żywotność.
- Wielkie koło wentylatora i przegroda chłodząca powietrze zapewniają optymalne chłodzenie sprężarki.
- Stabilna osłona pasa wykonana z metalu
- Chłodnica końcowa z dużymi żebrami chłodzącymi zapewnia niską temperaturę na wlocie do zbiornika, a tym samym mniejszą wilgotność sprężonego powietrza
- Zaopatrzona we wszystkie urządzenia zabezpieczające
- Dziesięcioletnia gwarancja na nierdzewny, malowany proszkowo zbiornik sprężonego powietrza
Zawór wolnego koła dla mniejszego zużycia
- Zawór wolnego koła zapobiega ciągłemu włączaniu i wyłączaniu.
- Po osiągnięciu zadanego ciśnienia zawór otwiera się i sprężarka pracuje bez ciśnienia.
- Gdy ciśnienie spada, zawór zamyka się i sprężarka znów pracuje na ciśnieniu.
Serwis
- Na reduktorze ciśnienia można bezstopniowo ustalać ciśnienie robocze i usuwać zredukowane i przefiltrowane sprężone powietrze.
- Dwa manometry pokazują ciśnienie w zbiorniku u. Ciśnienie robocze.
- W standardzie z wysokiej jakości szybkozłączem i wysokiej jakości wyłącznikiem ciśnieniowym CONDOR
Mocowania amortyzujące
- Wyposażone w dwa duże i szerokie przednie elementy wahadłowe zapewniające stabilność
Taca na narzędzia
- Praktyczna w codziennym użytkowaniu jako miejsce przechowywania narzędzi, planów itp. oraz jako ochrona przed uszkodzeniami z góry
Wysokowydajny agregat HOS
- Precyzyjnie obrobiony tłok wyposażony jest w wysokostopowy pierścień tłokowy, pierścień zgarniający olej oraz pierścień zgarniający olej, które przejmują uszczelnienie tłoka do ścianki cylindra.
- Korpus jest wypełniony olejem, który jest rozpylany na ścianę cylindra przy każdym suwie tłoka.
- Zgarniacz oleju ściera zwilżoną olejem ścianę cylindra ku dołowi.
Opony z pianki PU
- Duże, stabilne koła z odpornymi na przebicie oponami z pianki PU zapewniają łatwy i wygodny transport nawet na nierównym terenie
- Ze względu na wąską konstrukcję nadaje się szczególnie do stosowania w pojazdach awaryjnych
- Ze 100-litrowym zbiornikiem sprężonego powietrza
Dane techniczne
- Wymiary i wagi
- Długość (produktu) ok.: 1050 mm
- Szerokość/głębokość (produkt) ok.: 500 mm
- Wysokość (produktu) ok.: 1060 mm
- Waga (netto) ok.: 121 kg
- Sprzęt
- Kontrola ciśnienia: Regulator ciśnienia z filtrem
- Automatyczny wyłącznik ciśnieniowy: CONDOR
- Materialna linia sprężonego powietrza: Elastyczny opancerzony przewód giętki
- Przygotowanie sprężonego powietrza: Regulator ciśnienia z filtrem
- Odciąg sprężonego powietrza: Wysokiej jakości szybkozłącze
- Zbiornik sprężonego powietrza: Malowane proszkowo
- Podstawa kontenera: Dwa koła z oponami z pianki PU, jeden gumowy zderzak
- Dane elektryczne
- Silnik napędowy: 1 cylinder / silnik 4-suwowy
- Moc wyjściowa: 6,6 kW
- Emisja hałasu
- Poziom mocy akustycznej Lw: 99 dB(A)
- Objaśnienie Poziom mocy akustycznej: Poziom mocy akustycznej zgodnie z DIN EN ISO 3744 (RL 2000/14/EG)
- Sprężarka
- System kompresorów: HOS
- Wydajność ssania ok.: 642 l/min
- Pojemność wypełnienia ok.: 480 l/min
- Objaśnienie Zdolność napełniania: przy ciśnieniu roboczym 6 bar
- Liczba cylindrów: 2
- Liczba poziomów podsumowania: 2
- Prędkość kompresora: 950 min¯¹
- Zbiornik sprężonego powietrza
- Maksymalne ciśnienie: 14 bar
- Pojemność zbiornika: 100 l