SŁOWO NA "NOWE OTWARCIE"
Z trudem ograniczam tekst do kilku zdań na „nowe otwarcie” w sytuacji , kiedy praca nad przygotowaniem nowej wersji sklepu trwała tak wiele miesięcy. Ze starym „softem” sklepowym nie można było już dłużej pracować. Wprawdzie do ostatnich chwil pracował jak należy, ale kosztowało to nas coraz więcej starań. W końcu był to dramatyczny wydatek energii , który uniemożliwiał rozwój. Trochę tak jak ze starym samochodem – albo złom albo zabytek. Po kilkunastu latach ( dokładnie 12 – tu ) – to pewnie niektórych z Państwa trochę rozbawi – obcowania z programem „przywiązaliśmy” się do os-commerce. Nad naszym egzemplarzem pracowaliśmy tak długo, tyle potu łez i krwi nas to kosztowało, że nie podobna go tak po prostu ciachnąć do piachu. Może jakaś izba pamięci .. ha. Pożyjemy zobaczymy. Utrzymując ten nostalgiczno-historycznych klimat dopowiedzmy coś jeszcze ważnego [...]
GOOGLASKI DO ROBOTY!
Kilka refleksji nt. informowania o cenach materiałów budowlanych. W przypadku poniższego tekstu chce skupienia na kwestiach internetowych. Obejrzałem wiele budowlanych informatorów cenowych, które w sposób ewidentny i nie skrywany próbują pozycjonować frazy: materiały budowlane ceny, ceny materiałów budowlanych itp itd i stwierdzam co następuje. Znakomita większość stron ulokowanych przez Google na topie rankingu to strony o małej przydatności dla osób rzeczywiście zainteresowanych cenami. Cel korzystania z informatora cenowego jest dosyć oczywista – po porównaniu różnych analogicznych lub tylko podobnych możliwości dokonanie optymalnego wyboru cenowego przy zakupie czegokolwiek. Jaj zatem korzystać – nie mogę tego powstrzymać – z durnego informatora, w którym wyspecyfikowano tysiące artykułów budowlanych [...]